понеделник, 16 декември 2013 г.

Думите на кръвта на Исус

Но пристъпихте при Исус, Посредник на Новия завет, и при поръсената кръв, която говори по-добре от тази на Авел. Евреи 12:24.

Кръвта на Исус говори по-добри неща от тази на Авел. А какво викаше Авеловата кръв, когато Каин я проля? Тя викаше към Бога за отмъщение, за възмездие и за справедливост. Каин беше убил и той трябваше да бъде наказан. Още повече земята, която прие първите капки човешка кръв, се разбунтува срещу престъпника и отказа да дава плода и изобилието си. /Битие 4:10-12/. Това е резултатът от греха: проклятие, недостиг, болест и смърт.

Исус даде живота си за нас, за да ни изкупи от проклятието на греха. Неговата кръв се проля на кръста. Прашната земя отвори недрата си, за да я поеме. В онзи час завесата на храма се раздра през средата. Преградата между Бог и човека беше разрушена. Земята се разтресе, защото прие от кръвта на Божия Син в себе си. Но тази кръв не вика към Бога за отмъщение. Тя вика с думите: Прости им! Те не знаят какво са извършили. Благослови ги, приеми ги, прости Ръката Си, за да благословяш, изцеляваш и новораждаш!

Днес те насърчавам да размишляваш върху думите на Кръвта на Праведника, Исус Христос. Започни да говориш тези думи на оправдание и на изкупление върху живота си, децата си и целия си дом.

Кръвта на Исус е върху мен. Аз съм благословен, изкупен, оправдан, осветен, изцелен,освободен и променен чрез нея и Тя  ме направи дете на Царя. Нито едно оръжие скроено срещу мен няма да успее, защото Кръвта на Праведника говори думи на живот и моят Баща е Всемогъщият Бог, Който ме пази като зеницата на окото Си. Амин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар